2014. november 9., vasárnap

Adventi kalendárium fiúknak, lányoknak


Tavaly készítettem először adventi kalendáriumot. Nagyon nagy volt a sikere, a kicsi lány minden nap az estét várta, amikor hazatérve az oviból végre kinyithat egy-egy újabb kis csomagocskát. A türelmét nem tudom kitől örökölte, de minden nap csak egyet akart kinyitni, soha nem volt vita abból, hogy az összesnek nekiesik. Talán már háromévesen  rájött, hogy mennyivel jobb 24 napon keresztül minden nap átélni a meglepetés örömét, vagy szimplán szófogadó.:)
Az idén sokkal korábban nekikezdtem a készülődésnek, így már most összeraktam a naptárat, ami csak arra vár, hogy feltöltsem apró kis csodákkal.
Az idei naptárt egy nagy képkeretre rögzítettem, amire négy szalagot erősítettem és kis csipeszekkel pakolgattam fel rájuk a csomagocskákat.
Mivel nem találtam sehol barnás kis tasakokat, ezért úgy döntöttem én fogok ilyeneket hajtogatni. Volt otthon barna csomagolópapír, amiből 24 db 24*24 cm-es  négyzeteket vágtam ki és az alábbi képen látható módon hajtogattam és ragasztottam össze őket. A tetejüket visszahajtottam és egy kis csipesszel összefogtam. Nagyon szuper kis tasakok lettek. Természetesen bármilyen méretben elkészíthetőek (én biztosan fogom még ezt az ötletet hasznosítani más szituban is).
A számozott matricákat én készítettem el és nyomtattam ki. Ezeket lent két színben tölthetitek majd le: lányoknak halvány rózsaszín, fiúknak pedig szürke színben.
A csomagokat egyébként bármire fel lehet akasztani (pl.: vállfa, fal, polc, szekrényajtó, raklap), az én eredetei verzióm is egy nagy fatábla lett volna, de, mint mindig, abból főztem, ami itthon volt, így a képkeret tűnt a legjobb megoldásnak.
Nekem nagyon tetszik és bízom benne, hogy a kicsi lány is ámulni fog majd, ha meglátja.
Készítsétek el ti is és küldjétek el nekem a ti verziótokat, szívesen közzéteszem akár itt a blogon is!




A naptár címkéi letölthetők innen: LÁNY     FIÚ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése