2014. november 20., csütörtök

Romantikusoknak


Ezúttal egy újabb gasztroajándékokhoz illő kísérő címkét hoztam nektek. Valahogy előjött a romantikus énem és úgy álmodtam meg, hogy nagyon jól fog mutatni ez a címke a tortacsipkével és a csipkeszalaggal együtt. Ez szintén egy olyan örök darab, ami nem feltétlenül karácsonyra használható, hanem egy kicsit előre gondolkodva, akár Valentin napra is, vagy szimplán ha minden különösebb aparopó nélkül meg akarjátok ajándékozni a kedveseteket. Nektek hogy tetszik?


Letölthető INNEN

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik ez is a többivel együtt.
    Nem tudnál esetleg olyat is csinálni amit virágcserépre is illene?
    Én biztosan fogom ezeket használni párat már ki is nyomtattam,de nehéz a választás:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon örülök, hogy tetszenek. Szerintem a kör alakú címkéket rá tudod tenni a virágcserépre.

    VálaszTörlés