2014. november 25., kedd

Winter banner


Hétvégén végérvényesen lekerültek a polcokról a dísztökök, a gesztenyék és minden olyan dekoráció, ami az őszt idézi (köztük a narancssárga zászlófüzért is). Elővettem néhány téli és bevallom karácsonyi dekorációt is és készítettem egy téli hangulatú zászlófüzért, ami csodálatosan öltözteti az álkandallónkat. Délután, amikor besötétedik, felkapcsoljuk a kis fenyőfa dekort, gyújtunk néhány gyertyát és együtt élvezzük a meghitt fényeket és az otthon melegét. Már csak egy forró csokoládé hiányzik: Legközelebb ehhez hozok ötletet.


A zászlóhoz nyomtassátok ki a letölthető doksit. Én sima papírra nyomtattam, majd körbevágtam és ráragasztottam egy keményebb lapra, úgy hogy fél-fél cm-hagytam a szélén. A két felső oldalát kilyukasztottam és egy fehér szalagra fűztem. 


Letölthető INNEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése