2014. november 26., szerda

Forró csokoládé


Hogy mi kell egy hideg, szürke, borongós nap elviseléséhez? Valami forró lélekmelegítő ital... mondjuk egy forró csokoládé? Azt hiszem készítek is mindjárt magamnak egyet. És ha ezzel nem csak a saját napodat édesítenéd meg, hanem minden kedves ismerősödét, akkor íme egy tipp, hogyan csomagold be és add nekik ajándékként. 

Korábban már hajtogattam papírzacsit az adventi naptárhoz. Most ugyanezzel a módszerrel készítettem el, csak 20*20 cm-es négyzeteket vágtam ki és hajtogattam össze. Erre ragasztottam a matricákat és ajándékkísérőt kötöztem a tetejére. Ez egy elég kicsi tasak, tehát 1-2 adag forró csokinál több nem fér bele. Ha többet tennétek bele, akkor hajtogassatok nagyobb tasakot én pedig csináltam nektek hozzá nagyobb matricát is. Csodás ajándék lesz belőle.

Forró csokoládépor elkészítése (1 adag):
50 g étcsokoládé lereszelve
1 csapott evőkanál cukrozatlan kakaópor
1 kiskanál porcukor
fűszerek ízlés szerint: fahéj, mézeskalács fűszer, kardamom

Keverd össze a hozzávalókat és tedd egy átlátszó kis tasakba.



1 megjegyzés: