2014. november 21., péntek

Adventi naptár NEKI!


Miért mindig csak a gyerekek kapnak adventi naptárt? Szerintem bárki örül egy kis figyelmességnek, kedvességnek, a minden napos kis meglepetésnek. Az idén először nem csak a kicsi lány kap naptárt Neki is készítettem egyet. Nem tud róla, meglepetésnek szánom és abban bízom hogy nem néz rá a blogomra legalább néhány napig. 
Az elkészítés nem igényel nagy kézügyességet, ezért bátran fogjatok hozzá a hétvégén, ugyanis nagyon közeleg már az időpont.
Beszereztem hozzá egy kb. 80 cm hosszú deszkát, amit lecsiszoltam (vagyis inkább csiszoltattam, amiért hálás köszönet a kollégámnak) és lefestettem fehérre. A tetejére két szemes csavart csavaroztam, itt lehet majd felakasztani. 24 csipeszt ragasztottam rá pillanatragasztóval, majd néhány hungarocell kis hógolyóval díszítettem. Ezután jöhetnek a kis csomagocskák. Az idén minden napra jut majd egy idézet, ezeket kinyomtattam és kis borítékokba csúsztattam, amit én hajtogattam. Mivel Popper Péter nagy kedvenc, ezért az ő idézeteiből válogattam főleg, de akad közte azért más is, ami családdal, hétköznapokkal kapcsolatos. A kis borítékokra egy-egy számot ragasztottam és rácsíptettem a csipeszekre. Már csak valamilyen szalag kell hozzá, amivel felakasztjuk és ezzel el is készült a meglepetés.

Egy kis szemezgetés az idézetekből:

"Maradj a jelen pillanat egyszerűségében. Fel kell hagynod a haszontalan gondokkal, a múlton való rágódással, a jövő elé sietéssel. Vagyis szabadulj meg a "már nincs" és a "még nincs" irrealitásaitól. Élj az egyetlen realitásban, a "most"-ban." Popper Péter

"Az élet tisztelete azt jelenti, hogy a születés és a halál végpontjai között úgy bánunk egymással, hogy érdemes legyen a világon élni." Popper Péter

"Minden rendes férj és apa küzd ezzel minden pillanatban. Mekkora szabadságot adj a gyerekeidnek, ahogy egyre idősebbek lesznek? Mikor kell valóban nemet mondanod? Mik azok a korlátok, amik nem átléphetők szülő és gyerek között? Férjként meg kell kérdezned magadtól, jó egyensúlyt tartasz-e a családi életed és minden egyéb között. És néha meg kell kérdezned a partneredet is, hogy szerintük is jól értelmezed-e ezt az egyensúlyt. Kész aknamező, csodálom, hogy van ember, aki átjut a túloldalra." John O'Farrell



Boríték hajtogatása képekben

A számok INNEN letölthetők.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, gratulálok az ötlethez és a kivitelezéshez. Az érdekelne, hogy a csipeszeket készen vetted vagy te díszítetted? Ha igen, hogyan?

    VálaszTörlés